Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
November 13, 2012
Image Size
410 KB
Resolution
1128×766
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,401
Favourites
259 (who?)
Comments
63
Downloads
116
×
hey there honey... by DANYANTTO hey there honey... by DANYANTTO
well the girl on the right is my most loved and first OC her name's belen ( belu for short )
and the other girl is danita <3
well you see belu is part from the first comic i ever made completelly from start to finish and well my sister loves that comic so do i ahahaha
so she often tells her boyfriend to read it even though he doesn't feel like it XD
but one day i just grabbed the comic and started reading it so he then asked me if he could read it too and after a few pages he start saying i my god this gal is so totally like daniela
and i was like yeah she totally looks like a person i met 2 months ago because i wrote this thing like 7 years ago dude


but still i can see some resemblance in beetwen her character and the real danita XD
so i've asked her what would you do if you find a girl that looks a lot like you and she simple answered "i'll do her" so as you can see that's the reason for this pic = D
Add a Comment:
 
:icondomoisawsome1234:
Domoisawsome1234 Featured By Owner Aug 12, 2014  New member Hobbyist Artist
Belu looks very good in this one
Reply
:icondanyantto:
DANYANTTO Featured By Owner Aug 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
thank you, she's kinda my "old" fave x3
Reply
:iconcoke-zer0:
COKE-ZER0 Featured By Owner Mar 12, 2013  Hobbyist Writer
The grey one is adorable lol!
Reply
:icondanyantto:
DANYANTTO Featured By Owner Mar 12, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yeah that's my gal <3
Reply
:icontitanattack:
Titanattack Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'd take the one on the left. :3
Reply
:icondanyantto:
DANYANTTO Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist Traditional Artist
hahaha...

NO
Reply
:icontitanattack:
Titanattack Featured By Owner Aug 22, 2013  Hobbyist Digital Artist
Its my opinion. You don't have to respect it. :/
Reply
:icondanyantto:
DANYANTTO Featured By Owner Aug 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
nah, it's ok :3
Reply
:iconcelesty89:
Celesty89 Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist General Artist
amo esre pic es re cute :D me gustan ambas pero me encanta la carita de la que tiene el pelo que le tapa una partecita. creo q es Belen :D
Reply
:icondanyantto:
DANYANTTO Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
si esa es belen, la otra es una chica que conoci que se le parecia mucho
Reply
Add a Comment: